Sayfalar

18 Eylül 2010 Cumartesi

Hayal'in Dünyası

Hediyelerim Var...

Merhaba,


Bu Akşama ne yemek var sitesinin bu kadar saçma bir kampanya yapacağını bilseydim inanın bu ürünü vermez, canım arkadaşlarım için güzel bir hediye paketi hazırlardım en başından. Bu kadar kaba, ne yaptığını bilmeyen bir firma daha görmedim. Verecekleri hediyede onların olsun aklı olan yapacakları kampanyalara katılmaz onların. Neyse hediye paketimi hazırlıyorum. İçeriği süpriz :)







Kazanmak için ne yapmanız mı gerekiyor? 
  • Bloğumun izleyici olmanızı.
  • Kampanyamı blog sitelerinizde yada facebook sayfanızda duyurmanızı istiyorum. 
İşte bu kadar... 

Kampanyam 20 Eylül'e kadar sürecek olup, isimsiz başvurular kabul edilmeyecektir. Kazananı 21 Eylül'de random.org sitesinde yapacağım çekilişle açıklayacağım. 

Hepinize katılımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. merhabalar izleyiciniz oldum kampanyanızı facebook hesabımda duyurdum Yasemin Lival olarak
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001506911403#!/profile.php?id=100001506911403&v=wall
    yasminlival@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun öncelikle blogu izlemeye aldım.
    facete duyurdum http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1376051432
    hediyeleri çok merak ettim şahsen:)
    nilüfer karanfil

    YanıtlaSil